• ברוכים באים לאתר של הוצאת הספרים אח בע"מ
  • צרו איתנו קשר: 04-8722096

לפגוש את הפרעת הקשב שלי - מדריך מעשי לאימון אנשים עם הפרעת קשב בקבוצה

לספרים של המחבר: אילנה רייטקופ, גיל מאור

 בספרלפגוש את הפרעת הקשב שלי מוצגת תוכנית התערבות מלאה ומפורטת בבני נוער ומבוגרים עם הפרעת קשב . לפגוש את הפרעת הקשב שלי היא התערבות ייחודית המבוססת על שילוב בין התערבות באמצעות כלי אימון עם תהליכים התפתחותיים שמתרחשים בהתערבות בקבוצה. התערבות ייחודית זו מאפשרת למשתתפים להכיר ולהתנסות בכלים אימוניים, תוך התנסות בכלים אלו בתהליכים הקבוצתיים המתפתחים מדינמיקה של קבוצת טיפול. שילוב זה בין כלי אימון להתערבות בקבוצה מאפשרים למשתתפים להבין את הפרעת הקשב שלהם טוב יותר. בתהליך האימוני המשתתפים לומדים כיצד הפרעת קשב באה לידי ביטוי בתפקוד היומיומי שלהם, כיצד היא פוגשת אותם ומפריע להם, וכיצד עם המתנות של הפרעת קשב – הם יכולים לחיות איתה ולהצליח איתה. התהליך שמתפתח מדינמיקה קבוצתית של קבוצת תמיכה, מספקת למשתתפים תמיכה ותנאים לתרגול והתנסות ראשונית - בסביבה מכילה. בסיוע אחרים הסובלים מההפרעה, ובהנחיית המנחה – הם לומדים ומתנסים באופן חוויתי בשימוש בכלים האימוניים שרכשו בתהליך ההתערבות – כיצד לנהל אותה. השילוב בין כלים אימוניים להתערבות בקבוצה מאפשרים לכל משתתף יישום מהיר ויעיל של תובנות וכלים שנרכשו בהתערבות.

הספר לפגוש את הפרעת קשב מספק  לאנשי מקצועי - מטפלים, מאמנים ומחנכים – העוסקים בתמיכה וטיפול בבני נוער ומבוגרים עם הפרעת קשב, את כל המידע העיוני והמעשי לתכנון וביצוע תוכנית ההתערבות.  לפגוש את הפרעת הקשב שלי מספק לקוראים מידע וכלים לתכנון וביצוע של תוכנית התערבות מלאה ומפורטת, משלב התכנון ועד הפעלת רפלקציה מסכמת בסיום הסדנה. בלפגוש את הפרעת הקשב שלי מפורטים כלים ודוגמאות מעשיים כיצד לעודד שיח אימוני בתהליכי העבודה השונים בקבוצה, תוך שילוב דוגמאות אוטנטיות מתוך ביצוע התוכנית מסדנאות עבר. בנוסף, המחברים מציגים לקורא מידע עיוני- מחקרי וקליני (מבוסס מחקר) ומידע פרקטי על הפרעת קשב, השלכותיה, וכלים מבוססים מהספרות המחקרים והקלינית – כיצד לסייע לאנשים הסובלים ממנה.

הקוראים ימצאו בלפגוש את הפרעת הקשב שלי מדריך אישי ומלא, המתאר את כל המידע העיוני והמעשי שהתפתחו מתוך ניסיונם של המחברים, כיצד לבצע את ההתערבות המוצעת בספר – אימון בקבוצה ביעילות. תוכנית זו הוכחה במהלך השנים שבה היא מופעלת – כיעילה ביותר. אי לכך ביקשו המחברים לשתף את עמיתיהם העוסקים בתמיכה וטיפול באנשים עם הפרעת קשב, בתובנותיהם ובניסיונם רב השנים בטיפול ואימון אנשים עם הפרעת קשב. 

90128₪

טבלת מידות
כמות
  • image משלוחים לכל הארץ
פרטי משלוח
  • איסוף עצמי
  • דואר שליחים ש"ח
שתפו
בניית אתרים - ארטוויז'ן בע''מ